Thursday, June 19, 2008

The Puppet Factory

Whenever I say, "The Puppet Factory" I sing it to the tune of The Adams Family. Try it.. The Puppet Factory...duh-duh-duh-duh..snap snap...duh-duh-duh-duh..snap snap..
On Tuesday I had to wait at The Puppet Factory for the Fed Ex man to arrive through that big metal door.
You would think that waiting for over two hours in a place surrounded by puppets would be amusing.
But, the longer I was there, the creepier the place seemed. I mean there are heads in plastic bags. It's like CSI Puppet Edition.
Look at the sign my mom has sitting close to her desk. She must light the candle and say a little prayer to Jim Henson when things start to get a little to wacko for her.
I waited and waited and waited. And the puppets they stared at me and I think some of them moved when I wasn't looking.
Check this guy out. Trying to look all innocent like he's not trying to come out of that box and strangle me.
Hey hombre, I see you trying to look all I didn't do it. Why are you looking at me? And shut your mouth!
The blond bodies. It was too late for these girlies. They'd been bagged and boxed. Sorry girls.
What the? Who wouldn't be creeped out by this? A purple body thrown on top of a heep of animals, that ain't right. This needs serious investigation.

And then this happened.

video

I gotta get outta here.

11 comments:

Lindsay said...

Hysterical! I never would have guessed a room like that existed in the world...only in Goodland KS.

cndymkr / jean said...

The things you learn on the internet! I'm surprised you didn't have nightmares as a kid.

Cynthia said...

Yeah, they are very creepy!

Jenni said...

LOL! CSI Puppet Edition! I'd like to see you do Horatio for your next clip. Hey, if your mom has a Horatio puppet, I think I would like to buy it. It would really add something to our family's mocking his every line and his serious god complex. That could be a freakin' hysterical puppet show. Also funny would be a Miss Heather puppet from the Las Vegas CSI.

Anonymous said...

O.M.G. rofl!! seriously,my side hurts!I hate waiting for fedx,cable guys or repairmen. You gotta keep sanity somehow...

Natalie said...

That place is scary and you are hysterical! I mean that you're funny not that you've become out-of-control crazy.

iloveupstate.com said...

I am seriously boxing up the Fiance and shipping him to your Mother. He would be in heaven.

Henson modeled one of his puppets after the Fiance's Grandfather. I have to get a picture of him scanned. You'll know WHICH one it is immediately. LOL

Em said...

That's amazing -- I love Henson's work and have always had a secret wish to have been a puppet-maker. Thanks for sharing an inside view!

Lori Shaffer said...

Great post, April.

Don't let your mom see you biting your words that way, though!

Ann said...

LOL!! You are so funny. Crazy, too.

sexy said...

一夜情聊天室,一夜情,情色聊天室,情色,美女交友,交友,AIO交友愛情館,AIO,成人交友,愛情公寓,做愛影片,做愛,性愛,微風成人區,微風成人,嘟嘟成人網,成人影片,成人,成人貼圖,18成人,成人圖片區,成人圖片,成人影城,成人小說,成人文章,成人網站,成人論壇,情色貼圖,色情貼圖,色情A片,A片,色情小說,情色小說,情色文學,寄情築園小遊戲, 情色A片,色情影片,AV女優,AV,A漫,免費A片,A片下載

情色,A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,免費A片,A片下載,情色A片,哈啦聊天室,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費視訊聊天,上班族聊天室,080中部人聊天室,視訊聊天室,視訊聊天,成人聊天室,一夜情聊天室,辣妹視訊,情色視訊,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,自拍

A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,AIO交友愛情館,線上A片,免費A片,A片下載,情色A片,微風成人,嘟嘟成人網,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,成人交友,愛情公寓,色情聊天室,情色貼圖,色情,色情影片,做愛,情色,哈啦聊天室,聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,自拍,性愛